'

Intrebari frecvente (FAQs)

Cum plasez comanda?

Va prezentam mai jos pasii parcursi pentru plasarea unei comenzi pe site:

  • Deschideti produsul dorit                

                


  • Cititi descrierea / Verificati tablul de marimi 
            
  • Selectati marimea si adaugati produsul in cos


  • Produsul a fost adaugat in cos, puteti sa Continuati cumparaturile sau sa Finalizati comanda


  • Finalizare comanda:                 

  • Completati datele de livrare:


          



  • Plasati comanda, in scurt timp veti primi SMS de confirmare:

Care sunt modalitatile de plata sau de livrare?

Livrare prin curier:

  • — 14 lei oriunde in Romania
  • — 200 lei in Uniunea Europeana

Mai multe informatii despre livrare gasiti aici.

Metode de plata:

  • — Ramburs la livrare
  • — Online - Visa and MasterCard
  • — Transfer bancar


Cum pot face un retur?

Produsele pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, cu toate accesoriile şi etichetele originale, fără semne de purtare.

*** Din motive de igiena, lenjeria intima nu se returneaza.***

Costul transportului returului este suportat de client;

  • Daca doriti returnarea banilor, va rugam sa ne contactati telefonic la 0370509599 (haineieftinesibune.ro) sau 0370509598 (zebe.ro);
  • Daca doriti sa inlocuiti produsele returnate cu alta marime sau alte produse:

✓ Plasati o noua comanda pe site;

✓ Valoarea produselor inlocuite va fi egala sau mai mare cu cea a produselor returnate;

✓ Cand finalizati comanda selectati DA, returnati produse:

✓ Mentionati produsele pe care le returnati (nume si/sau cod):

✓ Trimiteti comanda;

✓ Veti fi contactat de catre un operator.

Daca pentru schimbul produselor plasati o noua comanda pe site si nu ne anuntati/mentionati la observatii ca este vorba de un retur, nu ne asumam raspunderea ca schimbul de colete se va realiza.

Mai multe informatii despre retur gasiti aici.

Cum pot anula o comanda?

Comanda poate fi anulata oricand, daca nu a fost predat coletul curierului.

Pentru anularea comenzii:

  • Ne puteti contacta telefonic la 0370509599, mentionati numele complet si/sau numarul comenzii;
  • Puteti anula comanda direct din cont (doar comenzile care nu au fost predate curierului):

☑ Va autentificati pe site;

☑ Selectati comenzi din seciunea Contul meu:

☑ Identificati comanda si o deschideti (click pe numarul comenzii):

☑ Anuleaza comanda, asteptati:

       

☑ Comanda a fost anulata, veti primi un email si puteti verifica in cont statusul comenzii:


De ce platesc de doua ori transportul?

Suntem un Marketplace, pe site-ul nostru vand produse mai multi vanzatori.

Comenzile se plaseaza pentru fiecare vanzator.

Daca plasati comenzi la mai multi vanzatori veti primi colete separate si veti plati transport pentru fiecare.

Cand deschideti pagina de produs puteti vedea numele vanzatorului:

       

In cosul de cumparaturi puteti vedea comezile grupate pe vanzator, dar si costurile totale (pentru toate comenzile):




Plasati comanda pentru fiecare vanzator:

* Dupa plasarea unei comenzi, va rugam sa verificati cosul de cumparaturi, pentru ca este posibil sa ramana in cos produsele altui vanzator!